Promenader och längdskidor

Lördag och underbart väder!!
Vaknade med 08.45 gick dirket upp och tog på mig kläder för att bege mig ut på en morgon promenad innan frukost. Blev en tur på 30min känndes jätte skönt att gå så direkt på morgonen då vakna man till ordentligt hihi.. Sen blev det frukost framför tvn för att titta på damernas 3mil efter det tog jag mig en förmiddags promenad även denna på ca 30min är så himla underbart väder här idag känns verkligen som att våren är på väg.. Underbart..
Just nu håller herrarnas 5mil på gång men fick ta en liten paus från tvn för att sätta mig här lite haha..
Min lördag kommer bestå mycket av tv, då jag nu kollar/kollat på längdskidor sen blir det lite från innomhus vm i friidrotten sen ska jag kolla på kustbevakarna sedan så ska det låta då jag inte kan kolla på det på fredagar för att sedan avsluta min lördag med andra chansen hihi.. Men jag är ju inte förslappad för de då jag är ute och går hihi. Men är så skönt att bara ta de lungt tycker jag. Hihi..
Nu får jag nog gå ut till tvn igen och fortsätta kolla på 5milen hihi..
Ha en trevlig lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0