Underbar förmiddag!

Min dag startade 06.45 då jag vaknade. Blev lite sur då för att klockan var så lite och jag så pigg. Men mitt humör ändrades fort när jag kolla ut och såg det vackra vädret idag igen!! Underbart. Så det blev att sätta på radion och koka lite kaffe. Drack två koppar kaffe för att sen ge mig ut på en morgon promenad, det blev en helt ny tur jag gick idag den tog mig 45min att gå så helt lagom. :) Ute var de så skönt hoppas detta håller i sig nu så de verkligen blir vår nu.
När jag kom hem hade klockan hunnit bli 08.30 så då var de dags för frulle, som vanligt blev det ett päron, havreringar och lite youghurt. Mumma.
Så nu har jag suttit här med datorn och slappat ett bra tag. Även betsällt lite kläder från ellos. Hihi. Tycket jag var värd de, Hihi
Även pratat med syster så nu har vi varit duktiga och deklarerat eller hur man nu stavar de.. Blev otroligt glad när jag fick veta hur mycket jag får tillbaka. Haha.. Jag kommer blir rik!! Mohhaha.. :P
Så var tvungen att ringa pappa och skryta tss..
Nu har klockan redan hunnit bli 11.30 så ska ta och gå ut med soperna och köpa ett frimärke så jag kan posta mitt brev till Bahnhof för att säga upp mitt internet.. Sen blir de nog lunch efter de. Tror jag skulle behöva sov lite middag idag om jag ska orka se hela lets dance haha.. Men idag var de bara 25min imellan så de ska jag väl klara av hoppas jag.
Får nog även bli en till promenad idag när de är så härligt väder!!
Hoppas ni får en trevlig helg!!

Emma: Jag hade med super kul när du var här, inte så konstigt tycker jag dock. Hihi.. Fats inte nöjd med de du gjorde i gbg men jag har ju ingen talan.. tss..!! Ses snart igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0