Det blir aldrig som man tänkt sig!

Ne de blir de verkligen inte! Jag gick ju som ni vet till LÅNGÖ i mrose med 08.40 där någon gång med en ryggsäck som vägde ton hehe. Var sjukt varmnt men ändå skönt att gå. Men nrä jag kom fram till långö efter ca 70min så hittar jag igen berg att sitta på som Kerstin sagt till mig de enda berget jag såg låg ju ute i havet alltså jag ville ju inte simma hehe. Så efter en tids gående på ön gav jag upp och gick till willys köpte en glass och tohg bussen hem då var klockan redan 10.20 så min förmiddag spenderade jag på min kära tennisplan gick ju helt utmärkt de också även om de inte var de jag planerade från början. Har iaf varit ute i 4h nu kom in jämnt efter 13.00 då jag kände att jag behövde komma bort från solen lite, fick lite ont i huvudet fast att jag drack vatten som en galning när jag sola. Sen så tänkte jag ta de lite vackert så här i början när jag solar så jag inte blir röd iställe för brun hehe. Men färg de har jag då fått vill jag lova hehe.
Kommer in lite bilder från min dag lite senare orkar inte lägga upp dem nu. Jag får lixom lite dåligt samvete när jag sitter inne så här när de är sååå fint ute :) Ska snart ut igen och posta kort till min kära farfar sen tänkte jag gå en tur så är jag ju iaf ute!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0