Helg

Åh så skönt med helg nu. Speciellt när de är så underbart väder!
Har varit ute sen jag kom hem från jobbet idag, gick ut och sätte mig och sola med 15.00 fast inte i busskuren idag, hihi, utan idag blev de på en tennisbana som inte används så jag sätt emig på en påse på asfalt (ont i rumpan) och luta mig mot en stolpe där nätet ska sitta i. Där var de helt underbart att sitta där så där satt jag i 1½h timme idag hade jag även med mig min bok så de var så skönt att sitta där hoppas på att man fått lite färg idag igen. :) Sen med 16.30 fick de bli en promenad till Willys och elgganten då min kolsyre patron var slut, sjukt varmt att gå fast att de var så sent men var även skönt att gå. Så kom jag hem igen strax efter 18.00 så idag har jag iaf varite ute i 3½h om man räknar med min cykel tur hem från jobbet. Kommer nog somna extra gott ikväll nu tror jag.
Min kväll kommer att tillbringas framför tvn då jag ska se talang och berg flyttar in.
Imorgon blir de en hel dag på Långö om nu vädret blir som de är sagt! Så då ska jag ha med mig fika med. Ska göra bacon"sallad" :) Gotti!

Jaha nu har jag bara 15 dagar kvar att jobba här i karlskrona, sen blir de färd mot långed city! Haha..
Skönt, då ska jag grilla de första jag ska göra en mega stor köttbit med potatissallad, för de luktar så gott när man går förbi varje hus härnere på gatan å de bara suger till i magen på mig! :)

Ha en trevlig fredags kväll!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Aah oki, jag och min familj har planer på att åka ner den 24-25 maj. Men det är inte 100 än. Men om du är i staden då kanske vi kan ses. Så får du guida mig ;)

2008-05-09 @ 20:36:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0