Man ska ha husvagn!

Så där då var jag hemma igen. Var ute i ca 4h idag så har varit här hemma ca 1h redan duschat och pratat med syster. Har bättre på min färg ännu lite mera idag, de va så härligt att ligga på gräset på badstranden, tycker om att höra massa röster och barn som leker då är de nästan så jag somnar när jag ligger och solar, hihi. Så idag fick även ryggen lite färg.

När jag gick där över campingen så kom min saknad av camping livet. Saknar verkligen att "bo" i husvagn, cykla runt på campingen spela spel med familjen, äta köttbiullar med gräddsås och pulver mos! De saknar jag såå mycket. Så husvagn ska då jag skaffa mig när jag blir stor. :)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu resten av dagen, skulle vilja packa ner resten men är ju lite väl tidigt då det är 19!! dagar kvar hehe.
Kanske får bli till att kolla lite på Prison Break, för går nog inte ut mera idag för vill absolut inte bränna mig så får nog hålla mig inomhus nu Hehe. Och vila upp mig för ännu en veckas jobb och ca 6.2mils cykling. Haha.

Ska nog ta och käka lite! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0