Måndag och en ny vecka!

Vilket härligt väder det är idag riktigt sommar väder. Så skönt!
Idag var min första dag med att cykla till jobbet! Det gick super bra hehe, var så varmnt och skönt var redan 14grader innan klockan var åtta så. Hehe. Men iaf det tog ca 15min att cykla till jobbet och sträckan är enkel 6.2km :) Så det blir lite över milen jag kommer cykla varje dag, trevligt trevligt.
Vet inte riktigt va jag ska skriva då jag egentligen inte har någon lust att skriva, blir väl så när de inte är någon annan heller som uppdaterar då tappar man lusten. Ska se om de är nått på tvn nu annars blir de att kolla på PB, HAHA.

Hoppas ni har en lika bra och varm dag som jag har!

Kommentarer
Postat av: mor

här har det också varit väldigt varmt,
vi har varit på ett nytt köpcentra idag .

2008-05-05 @ 21:57:12
Postat av: mor

här har det också varit väldigt varmt,
vi har varit på ett nytt köpcentra idag .

2008-05-05 @ 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0