Nu har dem åkt!

Så där ja då har mor och far lämnat Karlskrona! De har varit mycket trevligt att haft dem här hos mig! Synd bara att dem skulle åka idag när vädret är helt underbart! Strålande sol och blå himmel och nästan vindstilla! Helt underbart! Men men så är de! Vi fick ju en fin promenad igår i solen, har ju inte varit så himmla dåligt väder ändå som tur är!
Idag blir de en cykel dag för mig för nu har jag en sadel igen hihi. Så ska bara skriva klart här sen ska jag ge mig ut på nya äventyr haha!

Lite bilder från igår!

image307

pappa slöar i soffan, som vanligt ;)

image309

Mamma står i köket som vanligt ;)

image310

Dagens underbara väder! :D

Så nu ska jag inte sitta inne mera när solen väntar på mig där ute så nu ska ryggsäcken packas med lite vatten och en bok, vet ju aldrig var man kan hamna! :D

Ha en underbar hm ja just de lördag är de! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0