Rolig men något kylig kväll!

Så där då var man hemma från "grillkvällen" Var gott me lite korv blev två stycket för mig. hehe.
Sjukt roliga jobbkompisar jag har, känns lite konstigt att jag bara ska se dem två dagar till sen är de bye bye. :( Men som jag sagt förut ska absolut ner och hälsa på!
Bjuder på lite bilder från kvällen!
Ja just de jag kom två på tipsrundan hade 10rätt av tio möjliga sen va de en utslags fråga man skulle gissa hur många häftstifft de låg i en liten låda. Det var 120st jag gissa 115. :) Så då fick jag välja ett pris haha de ser ni på bilden! :P



Mitt fina prs haha. :P De roligaste var att vi var 7st från jobbet där och alla vi 7 vann haha. :P Så de blev fullpott. Var lite roligt. märkligt att alla hade 10rätt, vi måste vara väldigt allmänbildade. :)

De bjöds på allsång och hel skiten. :) Mycket mycket trevlig kväll!

Nu blir de strax greys anatomy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0