Slappar eftermiddag!

Åhh vad skönt att de är helg igen! Detta betyder att jag bara har en vecka kvar i staden! :D
Var rätt seg och jobbig dag på jobbet idag allt känndes bara jobbigt på morgonen men sen när klockan närma sig 12.30 så börja de kännas bra igen och att dagen snart skulle vara slut för känndes som klockan stod still idag! Men nu är den slut och jag sitter nu i sängen med datorn som vanligt, opps. :) Men känner mig väldigt trött och sliten i kroppen de tar på en att cykla så mycket varje dag när jag inte cyklat på så långe och har nu avslutat min 3vecka så. :) Sen gör de ju inte saken bättre att jag har motvind var och varannan dag haha.
Har underbart väder blev att cykla hem i shorts och linne idag :) Tog mig en liten liten promenad ner till lekparken och sätte mig och gunga en stund och prata med syster! Funderar nu på att ta en liten powernap. :) Så jag orkar se på tvn ikväll! :)

Imorgon blir de att sola om de är fint väder ska även packa ner lite saker och självklart promenera. :) Inte långt kvar till midsommar nu! Tss..

Ne ska läsa lite nu så kanske jag somnar en liten stund. Haha.. !

Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0