Snabb grillning!

Hallojsan!
Redan 2maj idag dagarna bara springer förbi.
Igår slog vi rekord i att grilla snabbt haha. Vi hade bestämmt oss sedan länge att vi skulle grilla det var uppehåll så då passa vi på vi åkte till Bastasjö då jag ville att mamma och pappa skulle få se hur de såg ut där uppe, men när vi tände grillen började att regna så vi grilla fort som bara den var nog klara på ca 15min då hade vi fått i oss två korvar var hehe. Men grilla de gjorde vi!
Idag har vi varit en tur på stan, jag skulle kolla på skor men fans ju inte i min storlek som vanligt! Suck så då strunta jag i de blev att pappa fick sig ett bra snygga skor istället och mamma en bikini! Sen käka vi god mat, lövstek med potatisgratäng! Mycket gott, men vet dock inte om jag vill ställa mig på vågen i morgon men! Haha..

Bilder från grillningen;

 image299image300image301image302image303image304image305image306

Kommentarer
Postat av: emma

guud va mysigt å grilla :D stannar dina föräldrar hela helgen?? :D
Pussa

2008-05-02 @ 18:32:49
URL: http://protectedby666.blogg.se
Postat av: syster

ha ha det var inga SMÅ korvar heller!!

2008-05-02 @ 21:39:08
URL: http://callo84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0