Tvätt tid!

Då var man redan uppe och i full gång! Har redan varit nere och slängt i två maskiner! :) Så ingen sovmorgon här inte, fast jag vakna ju innan klockan ringde men hade jag inte haft tvättid hade jag nog slumrat till igen men men får ta igen de med en power nap senare kankse. haha.
Gick inte så himla bra för mig att titta på shlagern igår haha. Halv somna redan vid låt 10 och sen var jag borta haha. :P Men hörde låtarna ibland iaf för hero hörde jag men halv sov typ. Haha. Men men så kan de gå! Är inte såå intresserad iaf så!

Idag ska jag damsuga lite, packa ner nästintill allt, käka och sen får de bli promenad idag var de nog lite varmare. Men blir så kallt när de blåser så blir nog inget solande idag heller! Har inte tid till de heller så. :P

Nu ska jag ta och käka lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0