Utmanad av cia!

Tre namn jag lyssnar till: Madde, Madeleine
Någonting jag tycker om med mig själv:  Hm, att jag vågar prova på olika saker
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag vaknar så himla tidigt på morgonen :)
Detta är jag rädd för: Farliga gubbar
Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, vatten och fluor tabletter
Tre saker jag absolut inte kan göra: Stå på händer, något som man måste ha bra kordination till :)
Detta tycker jag om att göra: Promenera och umgås med nära och kära!
Detta vill jag göra just nu: Lägga mig i sängen.
Bästa känslan: Vinna, eller när man får beröm
Värsta känslan: Förlora, eller hat
Följande egenskaper ser jag gärna att min partner är/har: Ärlighet
Är jag kär just nu?: Nej
Jag vill gifta mig: Nja, kanske
Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Resa utomlands med kompisar, skaffa en egen familj.
Min käraste ägodel:  Mobilen
Något jag vill ha i present: En soffa
Detta har jag på mig just nu: Lee jeans, svart umbro linne
Favoritkläder: Mjukisar och budweiser tröjan, även dem nya shortsen jag köpte igår. :)
Favoritdjur: Vet ej
Följande musikstilar tilltalar mig mest: De mesta
Då grät jag senast:  Kommer inte ihåg
Stjärntecken: Jungfru
En bok jag gillar: Gömda, Asyl och Mias hemlighet
En film jag gillar: National treasure
TV-program jag gillar:  Oj många de :) Greys anatomy, room sevice mm mm
Favoritdoft: Jenniefer lopez
Detta äter jag gärna: Bacon
Dricker helst: Eget soda streamat vatten
Favoritgodis: Skotte, japp, brejk
Hit vill jag gärna åka på semester: Dit det är varmt
Färg på mina ögon: Bruna
Min längd: I mitt pass står de iaf 174cm
Jag tror på: Inget speciellt
Jag spelar: PS2 :)
Person/er jag beundrar:  Pappa, Mamma och Syster :D
Såhär bor jag: Lägenhet i Karlskrona
Det här tänder mig: -
Det här gör mig avtänd: Påflugna
Favoritfärg:  Rött&Svart
Favoritcitat: -
En hemlighet jag vet. De säger jag inte då är det ju ingen hemlighet längre :)
Den bästa present jag "fått": Fordina av syster. :)
Senast köpta skiva: Oj kommer inte ihåg.
Det jag är mest nöjd med över mitt utseende är: hmm, vaderna
Det jag är missnöjd med: Mitt vänstra öra och mina revben
Udda förmåga/egenskap:  Vet ej
Om jag vore ett djur skulle jag vara: hm!?
Tre personer jag vill ska göra detta test: Oregon, Sofia, Syster

Kommentarer
Postat av: oregon

aja blir man utmanad så får man väl anta utmaningen antar jag ;)

2008-05-13 @ 13:24:15
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0