Äntligen fredag!!

Gomorgon, nu har min sambo lämnat mig. Efter fyra jätte roliga veckor, har varit super kul att haft henne här.. :) Kommer sakna henne lite.. Hihi..

Jippy va kul att de regnar ute gudars va kul. Inte..

Idag är de jobb som vanligt, skänt med fredag, denna fredag jobbar jag bara till 15 då jag sak passa dennis ikväll när hans päron ska ut och käka. Men ikväll får jag ju även sällskap av mor och far mycket trevligt.

Jo gårdagen var helt kaos artad haha.. När cia kom hem till syster med 18 tiden åkte vi mot bäckebol då vi gick in på coop först sen var vi så dumma och gick in på media market som öppnade där igår och shit va folk helt sjukt va folk de var där inne kom typ inte framåt ens.. helt sjukt, men vi fick de vi skulle h. Sen ble de ikea och även där fick vi vad vi skulle ha så de var ju bra. :)
Va hemma med 20 då var de bara att böra fixa till tacos, efter de så börja vi städa och ojoj va fint de blev, hihi..
Så nu är de bara att bäda åt mor och far innan jag går till jobbet så är allt klart sen.. :)

Nu ska jag käka lite frulle!! Ha en bra fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0