Blä!!

Nee nu blir jag bara så trött på att vara förkyld, trodde ju attjag var på väg att bli bättre igår ju men icke vaknar med huvudvärk, rinnande näsa och en ond hals. Bläblä! Så får skjuta fram träningen till söndag istället får då SKA jag träna igen!!
Så idag blir de bara till att gå till jobbet, jobba sen kanske köpa flera vindruvor på vägen hem, hem och slöa typ..

På torsdag blir de till att jobba på bowlingen igen, var ju ett bra tag sen sist jag var där och jobba så ska bli roligt. :)

Ute ser de ut som himlen ramlat ner. Sen är de säkert svin kallt ute med. Uhhh..

Nu ska jag ta och käka lite frulle mumma!!

Ha en trevlig dag!!

Kommentarer
Postat av: angelica

Hejsan hejsan. Tänkte bara säga att du är utmanad på min blogg =)

Krya på dig

2008-11-04 @ 15:37:16
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0