En härlig natt

Ahh va gott jag sovit inatt, somna typ med 23 och vakna nu vid 09.30 inte varit vaken en enda gång mycket skönt. Det var bra de för måste vara utvilad inför denna dagen hihi. Om ca 30-40min är de dags att gå till eriksbergshallen med Emir, Dennis och Maria. Tur att de är så härligt väder då vi ska gå hehe. Sen när matchen i eriksberg är klar blir de match i lundbyhallen, så detta blir en hel dag i olika hallar hehe..

När jag kommer hem sen måste jag damma och dammsuga lite, sen börjar min kära tv kväll med one tree hill, goosip girl och sedan ensam mamma söker. Kommer bli en perfekt kväll också.

Sen kommer ju min kära sambo hem hit idag med fast de är typ vid 22 tiden. Det är redan sista veckan för cia de är ju helst sjukt, vi hara bara hunnit med en utav alla grejor vi skulle göra och de var att käka tacos men vi ska ju iaf gå på bio imorgon de ska bli kul aldrig varit på bio här sen var de typ 100år sedan jag var på bio. :)

Nu ska jag ta och göra mig i ordning!!

Ska ta med kameran så får vi se om de blir några kort tagna..

Ha en bra söndag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0