Snart snart

Hehe ja snart får jag käka tacos hihi är såå sugen men cia kommer ju med en del av dem viktigaste sakerna näligen brödet och köttfärsen hehe. Men hon kommer väl om en 30min eller liknande.

Har en del planerat i helgen mycket trevligt. På lördag blir de till att passa Dennis en stund vet inte hur länge men iaf. Sen söndag blir en hel dag med bowling igen kul kul. Men denna gången på hemmaplan mycket bättre så man slipper gå upp så himmla tidigt hihi.. Så jag och Maria ska vara "hejar" klack. Men nu är de ju syster som spelar så ska bli kul att se hur de går men kommer absolut att gå bra de tror jag.
Jag glömde säga att jag och callo var iväg i tisdags och bowla här i eriksberg då de är där callo ska spela en match på söndag så hon ville kolla in hallen lite hehe. De gick såå sjukt bra för mig iaf den första serien där jag till och med slog syster jag fick min bästa serie någonsin fick hela 139. Sjukt nöjd över detta hihi..

Nu ska jag titta på halv åtta hos mig! Så jag blir ännu mer hungrig. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0