Sol idag

Var en väldigt konstig känsla att vakna till ljus i morse, då himlen har varit blå hela dagen men de börja så klart att mulna på strax innan 15 är de inte typsikt. :) Tog iaf en liten extra promenad när jag ändå var ute.
Idag blur de träning igen, ska bli skönt att "bada" lite hihi. Tänkte dra bort ca timmen innan jag börjar så man kan simm alite innan idag igen se om jag kanske hinner längre på 15 min denna gången för i måndags han jag simma 500meter på 15min men då var de rätt många som simma också så man kunde inte riktigt bestämma tempot själv. Så idag hoppas jag kunna slå detta.. Hihi..
Annars bli de tv och slappt som vanligt ikväll. Men de är skönt.

Imorgon blir de fullt upp, ska hem till syster direkt efter jobbet en måste jag till backaplan för att köpa ny kolsyre patron ska även prova ett linne/tunika som jag såg för ett par veckor sedan som jag sen dess inte kunnat få bort från mina tankar haha. Sen ska jag passa dennis imorgon när hans päron är ute och äter. I morgon  kommer jag även få sällskap under passningen då maria även ska vara där då hon ska med mig, callo och dennis på äventyr på lördag så vi ska sova hos dem. Då vi ska iväg rätt tidigt skulle jag tro på lördag och kolla på bowling.. Så kommer nog garanterat bli en rolig helg.
På söndag ska jag återigen städa här fan va de ska damma hela tiden är ju sjukt.. Ska även sortera lite kläder lägga bort som jag inte använder nu och liknande..

Idag är de 13november detta tycker jag är helt sjukt nu har snart halva november gått endast en månad kvar till lucia?!?!?!? Jag hänger inte med!! Tur jag redan köpt en del julklappar, och att jag ska till ullared.. Fattar inte var tiden tar vägen men men..

Nu ska jag käka en clementin innan jag drar till träningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0