tacos

Ja så där ja då var denna dagen över också då.. Härligt härligt med fredag i morgon, fast jobbar ju lång dag men dagarna brukar ju gå fort så hihi..

Känner mig något bättre men de trycker som bara den i bihålerna. De är inte så skönt faktiskt.. Men men har de inte gått över till på måndag får jag väl besöka farbror doktorn kanske..

Shit alltså bara 10 dagar kvar av november var har denna månaden tagit vägen om jag får fråga är ju helt sjukt detta. Ute börjar de redan bli mörkt, suck.

Är själv hemma hela eftermiddagen idag då cia jobbar till 19.15 så funderar på om jag ska ta och sova liet snart. haha. Alltså sova bort min sjukdom, får ju skylla på nått haha..

Så när cia kommer hem blir de tacos mumma.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0