Tänd ett ljus

Så var de lördagkväll herregud va fort de går i morgon är de redan söndag igen. Jag har iaf haft en riktig slappar dag, då min kropp inte vill bli frisk men nu är de bara hostan som är kvar även en aning sinnande näsa så hoppas min slö dag idag har hjälpt lite iaf. Imorgon blir de en toppen dag tror jag. Då jag ska passa Dennis typ hela dagen :D Skoj skoj. Vi ska iaf ut på en långpromenad. Så imorgon kommer jag ha fullt upp. Sedan vid 22 tiden i morgon kommer min kära sambo hem hit igen. Hihi..

Nu sitter jag och kollar på stjärnor på is, har typ aldrig kollat på hela de programmet men de finns ju inget annat att titta på då jag väntar på svensson svensson och de börjar inte fören 21.30 rätt drygt faktiskt, sen ska jag försöka se på brottskod försvunnen efter svensson svensson. Om jag orkar då jag inte sov någon middag idag som jag trodde jag skulle göra men jag börja städa istället hihi.

Fick tända alla mina levande ljus idag igen redan vid 16 tiden då de är sååå mörkt ut nu förtiden, har nog aldrig tagit så här långtid för mig förut att ändra på "dygnet" eller va man ska kalla de efter man ställde om klockan de brukar ju typ bara ta en vecka så är man van men de är inte jag än på långa vägar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0