Tillbaka

Godmorgon!

Nu är jag hemma i göteborg igen efter en trevlig visit i långed. Vi tog de mest lugnt då vi inte är helt friska än, men vi tog oss en sväng till julmässan på baldersnäs där jag hitta en perfekt julklapp. hihi..

Blev även besök hos farfar och igår innan vi åkte hälsa vi på farmor..

Så nu har jag en sambo i ca 4veckor, mycket trevligt. Vi tjata en bra stund när vi lagt oss igår men de var bara roligt känndes som förr haha.. Idag ska vi se om vikan fixa ett tränings kort till cia sen ska vi fäärga mitt hår.. :)

Jag mår inte så jätte bra än, nu har jag fått den där härliga hostan som känns hela vägen ner till lugerna.. Suck sen rinner näsan, men men. Blir till att jobba iaf kan ju inte vara hemma jämt haha..

Nu ska jag käka frulle!!

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0