Vilket pass, puh..

Ja så var de onsdag kväll då. Sitter just nu borta  hos syster och passar dennis, han sitter så snällt och leker med en båt hihi..
Jag är  sjukt trött alltså i kroppen shit vilket pass jag var på förut idag träna jag nämligen cykel45min och herremin gud va jobbigt de var jag var helt slut efter endast 5min haha.. Men jag stod ut och kämpa mig igenom hela passet så är sjukt nöjd med de, plus att jag efter detta pass gick hit bort till syster i västa regnovädret.. SÅ idag har jag minst sagt rört på mig. Hihi.. Men i morgon blir de lugnare med vattengympa, inte för att de är lätt men mindre jobbigt hihi.. Känner inte att man blir svettig mm i vattnet.. :)

Jag är så  sjukt nöjd med min nya frilla. Bild kommer när jag får tid idag har jag absolut inte hunnit då jag kom hem 15.15 och börja träna 16.00..

Nu har min sambo lämnat mig återigen, men hon kommer ju tillbaka på söndagkväll. Hihi..

Ha en trevlig kväll..

Kommentarer
Postat av: angelica

madde, jag är ju sjukt nyfiken på den nya frillen nu ju :P show me ;)

2008-11-12 @ 22:08:49
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0