Aldrig får jag sova!!

Faan va trött jag blir!!! Idag blev jag väckt av att folk höll på att kassta in saker i en lastbil typ.. Skit störande klockan 08.00 aldrig får jag sova så länge jag vill!!!!!!!!!! Suck Suck!!

Igår jobba jag ju på bowlingen igen jobba bara 3h men är ju alltid nått, när jag sluta med 20 så spela jag och callo lite bowling i ca halvtimmen! Skit kul hehe.. Jag ledde ett tag i andra serien men sen sket de sig haha.. Men de var kul iaf!!

Ne nu får de väl blir frulle då när man inte får sova!!

Idag vet jag inte vad som händer kanske kanske att jag våldgästar syster och maria i eftermiddag om dem är hemma vill säga!! :)

Imorgon åker vi till Dalsland! SKÖNT!!! Kommer bli gött att komma hemhem ett tag. Då kommer jag iaf få sova!! haha!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

AAh om jag klara det så blir det skoj ;) hehe. ÅÅh jag vill med hem till DALSLAND! Har inte var hem hemma sedan 6 sept :(

2008-10-09 @ 21:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0