Godmorgon!

Åhh så skönt de var att sova en timme längre.. :) Jag har nu redan hunnit med att duscha och käka frulle! Blir så himla mycket piggare när solen lysser de blir ju iaf lite ljusare.
Idag efter jobbet ska jag hem till syster då mamma kommer till stan, hon stannar över helgen då hon ska passa dennis i morgon och lördga kväll..

Blir ingen träning fören söndag nu, känner att jag får ta de lite lugnt om jag ska orka med laserdomen på lördag för är ju inte så roligt att springa runt där med världens träningsverk.. :) Så blir lite vila denna veckan..

Måste nog gå till apoteket snart med då mina fingrar börjar se ut som i karlskrona, suck. Så nu har jag kommit fram till att de måste vara de rostfria och alla mynt som jag tar i varje dag, för nu när jag jobbar så är jag knappt i något vatten alls.. Så får gå och hämta ut min slava igen då den sndra är slut.. Suck Suck!!

Nu ska jag borsta håret och gaddarna!!


Jaha nu skrev syster till mig att Dennis såklart sov till kvart i nio nu på morgonen bara för att inte jag sov där! Mycket märkligt! Haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0