Helgen!!

Oj vad fort denna helgen sprang förbi!

Jag jobbad hela fredagen känndes  de som. :) Först whoopsi sen bowlingen där jag jobba från 17-23 och de var svin kul att jobb på bowlingen när de var disco bowling så de hoppas jag att jag får göra igen hihi. Mika kom med 22 tiden. När vi kom hem blev de att vi tjata lite och sen kolla på tvn sen skulle vi SOVA  då vi var jätte trötta men så börjar min "kära" granne ha fest igen, nu börja dem inte fören 01.00 rätt sent tyckte vi sen höll dem på och spela som faan och nu har jag ju vittne på att dem spelar högt då Mika var här. Dem höll på tills jag vet inte när men jag somna av ren utmattning runt 03.20 så igår var man rätt sliten och jag tror de var därör kvällen blev som den blev. Vi fick aldrig någon riktig party stämning "tyvärr" men vi hade roligt iaf och bowla var jätte jätte kul!! Vi dror till stan fast vi inte var på så bra party humör men vi gjorde ett försök men de lyckades inte så vi var hemma här redan 00.30 och då hade vi även käkat på donken på vägen hem så ni kan ju bara tänka er va tidig den kvällen blev.. Men men så de kan bli ibland. Mår ju super idag istället! :D

Vi vakna med 10  tiden fast jag var hyffsat trött fortfarande så låg kvar i sängen till elva kolla på svensson svensson mm. Med 11.30 kom Dennis hit och hälsa på mig i någon timme då hans päron skulle tävla i bowling. :) Mika åkte hem med 13 tiden då börja jag och Dennis att diska och städa undan lite hihi.. Dennis åkte hem vid 15 tiden. Och då skicka Emma till mig och undra om jag ville med ut på en promenad och de ville jag ju gärna då jag hade tänkt mig ut själv men orkade inte ändå tyckte jag så de var TUR Emma skicka och fråga för då orkar man när man slipper gå själv.. Hihi.. Så jag var ute på en 90min promenad! Mycket nöjd!! Kom hem för en luten stund sedan och tur var väl de för de börja blåsa like hell nu och regna så hade tur idag! På vägen hem handla jag även lite youghhurt och nya havre ringar! Så jag överlever några dagar till!! Hihi..

I veckan blir de jobb som vanligt då jag nu fick jobbet på Whoopsi om jag inte sagt de innan hade ju bara prövoanställning dem två veckor jag jobbat hitills så de va ju nice att jag fick de iaf! :)
Sen hoppas jag väl iaf på minst en dag på bowlingen kan ju inte så många dagar då jag ska träna på tisdag och på fredag åker jag ju hem hem!

Resten av denna dag ska tillbringas i soffan framför tvn, med one tree hill, goosip girl och ensam mamma söker!!!
Nice kväll de!

Hihi!

Kommentarer
Postat av: mika

neee fasen gossip girl glömmde jag helt totalt bort i går kväll när e reprisen har den redan vart elle? fasen oxå :( typiskt mej

2008-10-06 @ 22:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0