Inte bättre än...

Ne inte känner jag av att jag blir något friskare. Suck.. Men nu är de ju bara två dagar kvar  att jobba sen blir de en härlig helg att se framemot. Det blir återigen ett Långedsbesök då pappa fyller år på frddag, fast vi åker på lördag och om vu får för mamma och pappa så sover vi även över tills söndag hihi.. Det är ju klart att vi får lixom haha!!

Sen på söndag kommer ju även cia hit, de ska bli super nice de. Hihi, se om vi fortfaramde är lika cp när vi hänger ihop ett tag haha.. Va ju ett tag sedan jag var med bara cia så ska bli nice. Hihi.. Ska även göra en del förändringar tror jag iaf, haha inte bestämmt mig än men hon ska iaf färga om mitt hår!! :)

Ne nu måste jag snyta mig ich torka håret efetr en härlig dusch..

Efter jobbet ska jag hem till syster idag vi ska en liten sväng till backaplan!!

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: cia

haha "feber". . . .

2008-10-30 @ 19:14:00
URL: http://ciajanson.blogg.se/
Postat av: Anonym

AAh det jag har aldrig spelat men verkar roligt:)Mmmm verkar vara lite skummt området, helgen innan vi var där blev en kille misshandlad. Men annars verka området fint :)

2008-10-30 @ 22:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0