Inte bra..

Vilken jäkla idiot till granne jag har, hon hade nämligen fest igår igen!! Dock var volymen något lägre men de hördes ju tydligt iaf. Igår också av alla dagarna när jag mådde/mår som jag gör. Så fick bli att sova i soffan från 23-05.30 då ryggstödet ljudisolerar lite. Jag vakna typ varje halv timme och festen var slut 03.00. Jätte skoj! Så vid 05.30 gick ja upp och la mig i sängen med världens värk i nacken OCKSÅ!

Men men hon hade ju iaf sängt volymen något så får väl vara lite glad iaf..

Idag mår jag inte alls bra, ont i huvudet, halsen och magen. Näsan rinner och jag kan garantera att jag har feber idag med. Men de är bara att kämpa på, får iaf gå till jobbet och se om jag klarar av de. Det är ju bara 3dagar kvar innnan helg så.

Va tycker ni om min nya blogg!!? :)

Kommentarer
Postat av: mikaela

snygg blogg verkligen :)

2008-10-29 @ 10:20:06
Postat av: Sandie

jag kan inte se din nya blogg :S vafan

2008-10-29 @ 15:55:31
URL: http://swedhik.blogg.se/
Postat av: Sandie

aah kunde se den i explorer men inte i mozilla som ja använder =) fin :)

2008-10-29 @ 15:59:00
URL: http://swedhik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0