Nu börjar min kväll!

Oj va denna dagen har gått fort ändå. Jag har precis kommit hem från bowlingen gick inge vidare för pinpals men men.. Det var trevligt att titta iaf.. Imorgon blir de en sväng  dit igen för då är de systers tur att spela. Hihi. Men imorgon är de redan vid 10tiden och de var ju bra eftersom jag ska träna 14.40 :)

Det blir en riktig syndar dag idag men de är jag värd tycker jag eftre allt jobb och allt, haha. Börja med att jag till frukost käka på sibylla, och nu på vägen hem köpte jag coca cola och ostbågar sen även sådan pizza som man värmer i ugnen. Hihi.. Men som sagt jag tycker jag är värd detta. Har ju iaf varit ute och gått i 40min idag så..

Pyjamasen har jag redan slängt på mig så nu blir de soft soft.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0