Träning

Tjopp..

Dagen har varit mycket trevlig. På jobbet gick de jätte bra..
Sen har jag då gjort mitt första träningspass här i göteborg. Hihi. Och de var SKIT kul!! Vars om ni vet på vatten gympa i en bassäng där värmen var 38grader mycket skönt. När passet börja så tog de inte lång tid fören man börja känna att man inte tränat så mycket de senaste haha.. Men både jag och Emma tyckte detta var jätte skoj och de känndes verkligen i kroppen hela kroppen haha.. Så på tisdag ska vi träna igen fast då blir de det jobbigaste passet hihi då kommer vi väl ligga döa på botten tss.. Ne mycket nöjd faktiskt så får nog  bli att köpa ett 10kort här alltså sen är de ju så bra att de ligger så nära mig tar ca 2min att gå så de är ju perfa.. :) Dem har ju även core, bodypump, bodycombat mm så finns ju annat att träna än bara vattengympa..

Nu ska jag ta och käka lite kvälls mat innan jag ska bädda ner mig i soffan och slöa framför tvn!

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0