Vi vann Vi vann

Jaa så gött, de gröna laget vann igår i laserdom!!! Vi var ju klart bäst haha!! Va iaf skit kul att spela och jag var näst bäst i vårat lag och kom på placering 4 av 16. Hihi Så jag är mycket nöjd.. Hihi..

Lite mera om gårdagen vi steg upp runt 8 tiden, strax efter 9 åkte jag mamma och dennis till willys och jag stor handla, iaf för att var mig var de att stor handla mamma bara skratta åt mig då de knappt täckte botten på kundvagnen haha. Men jag har mat så de räcker länge åt lilla mig hihi.. Sen åkte vi till backaplan jag köpte mig en ny mobil och ett nytt linne, mamma köpte tre tröjor till sig. Sen åkte vi till sibylla och käka lunch hihi. Efter de åkte vi hem till callo, kolla på tvn, tjata, mamma laga köttfärs paj till callo och emir. Sedan kom glenn och festen var igång haha. Jag var dock nykter tog inte en droppe då jag inte alls kände för de. Glenn och emir åkte in före oss då vi skulle åka med andreas. Mamma och dennis gick hem hit till mig med 17 tiden. 19.00 började vi spela i 40min de gick sjukt fort och vi blev sjukt svettiga men fy f*n va skoj de är att spela de. Haha. Sedan åkte vi till en bowlinghall i majorna och käka middag, de var jätte gott men jag blev långt ifrån mätt för 200kr. Men men de va ju trevligt iaf. Jag åkte hem redan vid 21.30 tiden då jag fick skjus av andreas som skulle upp och jobba idag så jag slapp åka buss eller spårvang så de va ju snällt.

När jag kom hem låg mamma och kolla på svensson svensson och dennis hade somnat brevid henne hihi.. Jag la mig med en gång kolla lite på brottskod sen somna jag. Och tur var väl de att man somna rätt tidigt då dennis tyckte de var morgon 06.00 jätte skoj..
Mamma och Dennis har nu gått hem till Dennis, mamma ska hämta sin bil för att sedan komma hit och hämta sina grejor innan hon åker hem mot långed!!

Jag sitter fortfarande i pyjamasen och är rätt trött, haha. Men jag ska inte sova något blir till att lägga sig direkt efter ensam mamma söker ikväll!

Träning idag med 14.40 ska bli härligt med lite vattengympa i 38gradigt vatten när de är sådan här skit väder ut!! Blääää...

Imorgon går vi in i en ny vecka helt sjukt detta. Om en vecka kommer cia hit för att bli  min sambo i några veckor trevligt trevligt. Hihi!!

Vi vann!!!! :)

Kommentarer
Postat av: cia

det blir grejjer det! :)

2008-10-26 @ 22:20:20
URL: http://ciajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0