Bowling och passning av Dennis

Vilket väder vi haft idag ca 18 grader och sol sken så skönt så skönt!! Hoppas på de samma i morgon då de blir liseberg med familjen om inte någon fegar sig ur vill säga haha!!

Nu sitter jag hemma hos syster och passa Dennis. Då hans pappa är på trav och hans mor ute med en polare så blev de så här... Hihi..Så blir troligen att jag sover här i natt då jag inte kommer gå hem och sen finns de ingen som kan köra och köra själv vill jag inte då de aldrig finns någon parkering.Hihi... Sen vet man ju aldrig när dem kommer hem heller så..

Iaf tidigare idag blev de bowling hallen då pin pals hade match gick inte så jätte bra för dem men men.. Var där mellan 12-14 ca.sen gick jag hem la mig framför tvn och sten somna sov i ca 3timmar haha ändå sov jag till nio i morse.. haha.. Så när jag vaknar hade jag 7st missade samtal från min kära syster haha...

Imorgon blir de liseberg!!! Jeje va kul de ska bli.hihi..

Iveckan måste jag ge mit ut och köpa ett par svarta jeans som jag kan ha när jag jobbar då det är sådana alla har, så får nog bli en sväng till backa plan och köpa ett par.. :)

Ne nu ska jag ner och se på svensson svensson..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0