Bowling

Godkväll!!

Dagen startade som ni redan vet rätt tidigt, vi kom iaf i tid till bowling men då de inte gick så bra för PinPals så var de ju inte direkt nått att titta på men va iaf en trevlig förmiddag. Väl hemma hos syster igen så gjorde jag slingor på henne men de blev inte såå lyckat så får bli en till färgning snart. haha. Jag cykla hemåt med 13 tiden, jag sprang på vägen hem in och köpte bananer och vinddruvor. Gott!
Jag hoppa in i mina mys byxor och la mig i soffan kolla på sjukhuset men sedan blev de vist en lite poernapp på ca 2h ror jag hehe men jag behövde de efter en tuffnatt haha!
När jag vakna med 17 tiden var de väldigt svårt att vakna till så jag fick ta mig en promenad i de otroligt härliga vädret riktigt höst väder idag!
hoppas på samma väder i morgon då jag ska passa dennis på förmiddagen så tänkte jag ta mig en promenad med han.

Jag glömde ju kameran hemma här i fredags så jag tog några få kort med monilen men den hade ju såklart inte så mycket batteri när jag väl skulle ta kort så blev bara några!



Dennis och hans kära mor!



Busungen



En del av bowlingen våga inte ta mera kort då de blixtra haha!



Värsta coolingen!

Ha en trevlig lördag kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0