Första cykel turen i Göteborg!

Nu har jag gjort min första cykel tur här då. Hehe.
Dagen blev inte som jag trodde men de brukar den aldrig bli så att de gör mig inte så mycket. hehe..
Blev iaf så att syster ringde med 11tiden då jag precis skulle stoppa in lasangen i ugnen men icke san icke de var bara att stänga va ugnen ställa lasangen i kylen och hoppas på cykeln och trampa bort mot syster. Då Dennis åter igen skulle göra de berömda kissprovet och då det är rätt svårt att göra själv fick jag hjälpa till men de hela sluta ju i att jag satt där själv med Dennis och självklart så kissa han ju då men jag han fånga upp de haha.. Sen åkte vi en sväng till backaplan då callo skulle handla till kalaset och jag skulle på möte på ams.
Mötet gick väldigt bra fick svar på mina frågor så nu hoppas jag att jag kan få lite iaf borde ju få nått iaf.. Men de ger sig. Var klar där med 14.20 då var redan syster utanför då det börjat regna så vi åkte hem och käka och kolla på top model. Kolla gärna in syster logg så får ni se va roligt vi har med middagsbordet. :D www.callo84.blogg.se

Nu har jag varit hemma en stund vikt och lagt in alla kläder. Så nu ska jag lägga mig i soffan och kolla finalen av hells kitchen ska käka lite goda jordnötter till de som jag fick av kära syster. Gott gott!!

Hoppas ni haft en trevlig dag!

Ps hatar att cykla i motvind, jag blir hur sur som helst när jag cyklar och de är motvind haha... Ds


Kommentarer
Postat av: MIKAÄLA

hej, läs min blog, den är roligare än nonsin må jag säja hahaha

2008-09-04 @ 22:01:56
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0