Fortfarande trött och fryser..

Jao de blev aldrig någon powernapp förut så fick ta en kopp kaffe istället plus lite kaffe på jobbet, det hjälpte inte direkt jätt emycket men höll mig vaken iaf. Sen var de ju så klart helt dött idag på jobbet inte alls mycket att göra och då blir man ju inte piggare tyvärr. Nu vet jag inte när jag ska jobba nästa gång men vore ju nice med iaf en dag till denna veckan men de ger sig väl. Imorgon ska jag lämna mitt cv till en restaurang här i närheten med nu vill jag ha mera jobb!!! Sen blir de ju jobb mässan på torsdag!!
Tänkte även att de får bli en långpromenad i morgon upp på berget för har inte kommit dit än haha.. Om de inte reganr då vill säga. Måste även köpa mera vindruvor då dem var så sjukt goda och billiga hihi.

Ne y vad jag fryser och är trött fast inte så där sov trött liksom utan mera trött i kroppen sen har jag ont i halsen med!!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0