JAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Fan va glad jag är nu!!! Nu ringde en kille vid namn Kristoffer till mig som är chef på whoppis daisy som jag lämna en ansökan hos igår! Och vet ni vad jag slka dit och jobba i morgon, för att sen börja på måndag om allt går som de ska och de ska jag se till att de gör!! Åhh är så glad att jag skakar haha.. Så i morgon blir de jobb mellan 10.45-15.00 :)
Här behövs de inte stå i någon kö inte!! :D

Hihi..
Ne nu måste jag springa ner och se om de finns någon tvätt tid nu ikväll då jag inte kan tvätta i morgon på den tid jag valde. Hehe!!

XOXO

Kommentarer
Postat av: mikaela

faaan va kul Grattis hoppas det går bra det gör det säkert kör på bara :)

2008-09-18 @ 20:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0