Kalas!!

Oj va tidigt denna dagen började då jag sov hos syster i natt. Dennis fyller hela 1 år idag!! Grattis!! :)
Så han tyckte det var morgon redan vid 06.40 idag så då gick jag och callo upp fast låg och drog mig till 07. Hihi. Då var de ner och öppna lite paket sedan börja vi greja och shit va tiden gick fort men vi hann som tur är innan alla kom hihi.. :) Här kommer lite bilder från dagen de får säga allt!!



















Det var lite av mina bilder men går så sjukt segt att ladda upp bilder så får ta lite då och då. Ser ni va coolt de är med alla ballonger.. De satt jag och syster och kämpa med i förrmiddags sedan kom emir och hjälpte till med.. Hihi men kul var de.. :)

Ha en trevlig lördags kväll..

I morgon ska jag jobba 09-15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0