Regn regn..

Fy bubblan vilket tråkigt väder de är idag... Suck.. Men men jag har iaf dagen planerad så. :)
Nu ska jag snart dra iväg till jobbet får hoppas de är uppehåll under min promenad men är nog bäst att ta med ett paraflax iaf.. Efter jobbet blir de att promenera hem till syster..

Jaa ikväll börjar de äntligen något bra på tvn, sen rullar de på bara så nu kommer man bli en riktig tv nörd igen haha.. Idag är de då desperate housewives, imorgon greys anatomy, torsdag hells kitchen säkert något mera. :) Söndag goosip girl ja ni fattar.. sedan är de ju även idol, svensson svensson mm mm.. Haha..


Nu har mika bokat tåg biljetten så hon anländer här 21.39 i gbg på fredag kväll sen på lördga blir de party!! Bokat en bowlingbana från 21.30 till 22.30 :) Sen drar vi ut till stan!!!

Ne nu får jag snart dra mig!!!

Kommentarer
Postat av: mikaela

ja oj oj va tv tittande det kommer att bli nu hehe :P ja det ska bli såå kul lägtar :D

2008-09-30 @ 11:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0