Såå trött!!

Oj vilken rolig dag jag har haft idag!! Var såå kul att jobba idag, lärt mig mycket och de var såå kul som sagt. Jobba från 09-16. Så va skönt att få lite timmar där.. Sen ska jag jobba torsdag med som jag vet än så länge iaf.. Låt som att jag skulle få lite mera timmar även ett fast schema så de vore ju super. Alla folk är trevöig och ja jag storm trivs helt enkelt.. :D

Så nu är jag mega trött känner mig helt "döven" i huvudet efter en dag i hallen hihi. Känns att man gjort något lixom och den känslan känns enormt bra. Så inatt kommer jag sova såå skönt. Hihi..
Blir nog sängen direkt efter ensam mamma söker skulle jag tro.

Imorgon har jag inte något direkt planerat mer än att besöka en bank, sätt ain lite pengar och fixa mitt kort. Även ta mig en ordentlig promenad kanske jag skulle ta och prova att gå på rambergsberget som min syster alltid frågar om jag gått hihi. Men detta kan så klart ändra sig dels om de spö regnar eller om de dyker upp något annat.. Senare i veckan ska jag "flytta" in hos syster från tisdag till torsdag då hennes sambo ska till norge på nått jobb grejs.. Sen ska jag ju jobba på torsdga sedan är denna veckan förbi ojoj va fort de kommer gå känner jag.

Nu ska jag ta och borsta tänderna och ta på mig pyjamasen för att gosa ner mig i soffan.

XOXO / Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0