Soliga dag och lite bilder!

Ja va härligt att de är lika underbart väder idag. Är ca 15 grader så är ju inte dirket varmt men de är härligt iaf att få se lite ljus i några dagar.

Sitter nu hos syster jag och Dennis har precis varit ute och gått i ca 40min tror Dennis också tyckte de var skönt ute då han satt helt tyst hela vägen. Vet inte riktigt när callo kommerhem men hon och dennis ska iaf på kalas med 15 tiden så. Vet inte riktigt vad jag ska göra mera idag kanske får ta mig en promenad till när jag kommit hem till mig. Får ju ta till vara på detta vädret..

Här kommer lite nya och gamla bilder är bilder från när jag, callo och dennis var i borås hos kära kusin cia som jag inte har lagt upp än hehe..



Dagen idag!


Det var en del av dagen. Nu ska vi titta på idol hehe..

Jo just de imorgon ska jag jobba från 17-20. Härligt härligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0