Till arbetsförmedlingen igen.

Godmorgon.

Igår orka jag inte skriva nått här då jag var rätt trött och sen började ju även Idol så då satt jag fast framför tvn hihi.
Iaf igår va jag med syster och dennis åkte till backaplan och hon köpte en ny vagn.. Sedan åkte vi hem till dem och jag passa på att låna deras tvättmaskin hihi. Så igår fick jag allt tvättat så de känns skönt.
Vädret var inget vidare igår så blev inte direkt någon promenad fören vi gick till bowlinghallen med 18.15 då vi hade en väldans tur att vi inte fick något regn på oss för en kvart inann vi gick ut så var de världens väder då det åska blixtra och verkligen ös regn blandat med lite hagel. Så i det vädret skulle jag inte vilja vara ute i. Men som sagt så hade vi tur och slapp något regn överhuvudtaget när vi gick.

Idag blir de nog rätt lugnt tror jag. Iaf till kl 14 då jag ska vara på ams på ett enskilt möte typ. Så jag ska cykla dit redan vid 13 tiden så jag får en tidig nummerlapp då jag inte vill sitta där hela j*vla eftermiddagen. Men är nog bäst att jag tar med mig en bok så jag har nått att göra under tiden. Jag hoppas iaf på att få lite svar på dem frågor jag har och även lite hjälp av dem. 
Efter jag varit där ska jag lämna in en ansökan på en liten restaurang här inärheten då jag inte bara vill sitta hela j*vla dagarna utan jobb pallar inte de längre.. Efter de blir de nog att jag cyklar till syster.

Ja de var väl hur min dag kommer se ut!

Hoppas på att de är uppehåll när jag ska cykla sen så jag inte kommer se ut som ett blötdjur haha..

Ha en trevlig hm ja torsdag är de ja! :)


Kommentarer
Postat av: mikaela

ja det ha blitt en del faring hehe :) men bättre de än att sitta här och ruttna i lägenheten hehe.. ja det tycker jag att vi ska göra. lycka te på arbetsförmedligen

2008-09-04 @ 10:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0