Vilket tråkigt och mörkt väder

Godmorgon!
Har nu "bott" hos syter sedan i tisdags tidigt i tisdags åkte vi och lämna in hennes bil sen gick vi till backaplan och handla lite jag handla lite smink på h&m då jag hade ett presentkort där.
Dessa dagar har varit såå mörka och tråkiga sett till vädret alltså nu känns det att de verkligen är höst, fy va tråkigt...
Annars har vi mest slappat handlat och gått lite promenader. Igår var vi även i bowlinghallen då syster skulle träna.

Idag blir de en slapp förmiddag innan jag ska iväg och jobba med 16. Ska bli mycket roligt att få jobba lite igen hihi. Torsdagar brukar de allltid var en del folk på som käkar innan deras träning så förhoppningsvis får jag en del att göra.. Det är ju alltid nice..

Så är de fredag i morgon redan jag förstår inte var dagarna tar vägen riktigt men helgen ser ut att bli lugn får ta mig i kragen och gå ut och gå eller springa någon dag detta håller inte.. Hihi. Men har jag tur kankse jag får jobba nått i helgen med.. :D

Ha en trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0