137

Så var söndagen här. Av någon konstig anledning går alltid mina söndagar så sakta. För jag hinner alltid göra så himla mycket på förrmidagen varje söndag mycket märkligt. Haha.. Men så har de iaf blivit.
Jag kom hem vid 12.30 tiden ungefär mamma körde mig hem då jag hade en del att bära blandannat 15st ägg hehe.. Fick av mamma, så gott med riktiga ägg. ;)

Så nu kommer resten av dagen att spenderas i soffan då jag är rätt trött efter en helg full av ja full av vad då haha. Vi har iaf haft något att göra hele helgen så..

Dagens motion:
40min promenad innan frulle
45min promenad nu på efter middagen. Med baland annat 137trappsteg uppför, då jag gick en runda som börjar med att gå upp för ramberget hihi. Sjukt mycket trappor men de är bara bra. Hihi



Imorgon är de skola mellan 9-12 skönt..

Ne ska se om de finns nått på tvn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0