Åhh underbart väder!!!

Så skönt att vakna till klar blå himmel och sol!! Vakna som vanligt 07.00 men vägra gå upp så låg och typ halv sov till jämt innan åtta. Då var de bara att gå upp ta på sig och göra sig klar för en förmiddag med Dennis. Tog med mig min frulle så promenaden till syster blev alltså då innan frulle perfekt! Tog på mig lite sol olja i ansiktet vill ha färg nu!! ;)

Nu har Dennis precis somnat och jag väntar på att solen ska ta sig till baksidan av huset då ska jag smörja in mig med mera kokosolja och sätta mig och läsa ut en bok som ska vara klar till på måndag! Kan ju inte bli bättre..

Ikväll blir de att stor städa lägenheten för fy hur de ser ut..

Tack tack Cia och Hannah!
Ja faan va vi är grymma Hannah, har du bestämmt om du ska till danmark/helsingborg nästa helg eller? Annars vore de super kul om du vill med och festa/fira den 24? Du får sova hos mig vet du!! :)

Kommentarer
Postat av: Hannah

det blir inget danmark. kännde att det blev lite tätt med tentan, så jag kanske hänger med! vad var det ni skulle göra? har ingen koll alls typ hehe

2009-04-17 @ 12:25:06
URL: http://hannahjson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0