Bowling bowling bowling..

Så där nu är jag hemma igen helt slut speciellt i huvudet haha. Först spelade alltså syster såg inte så jätte mycket av den matchen då jag lekte med Dennis istället. Men de gick inte så jätte bra.. Så när den var slut vid 10.45 åkte vi och lämna Dennis hos sin farfar med familj sen åkte vi till Eriksbergshallen för att se PinPals kvala. Det var två otroligt spännande matcher första vann PinPals andra förlora dem så då blev de en serie typ som förlängning. Där förlora tyvärr PinPals med en poäng. Så nu åkte dem ner en serie. Men men va en rolig dag..

Så nu sitter jag här helt slut hela jag. Kommer sova gott i natt..

Tack för alla fina kommentarer från förra inlägget.
Så tråkigt med avundsjuka...


Imorgon blir de skola mellan 9-12

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej! Det är juh typiskt att när man väl bangar en föreläsning så är den bra! Aja, sånt e livet! Jo men vi får allt fira lite på fredag om man nu lyckas med sin hemtenta! Nu börjar jag bli lite nervös :S Vi ses imån på seminariet! Fina bilder föresten :) kram

2009-04-19 @ 18:43:22
URL: http://susstankar.blogg.se/
Postat av: Emma

mmm... :( puss

2009-04-20 @ 18:16:38
URL: http://protectedby666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0