..........

Godmorgon! hur underbart är de inte att vakna till detta vädret! När man drar upp persienerna och möts av en helt otrolig värme.. Innan nio på morgonen det är ju helt otroligt skönt!

Nu är jag då vaken på tok för tidigt med tanke på vilken tid jag somna men men nu är de som de är.. Jag ska snart gå ut och gå men ska bara låta ögonen och näsan rinna färdigt. Suck. Är nästan så man är värd en mjukglass idag hihi..

Nee fy va trött jag är. Ska nog upp på berget idag igen och sola underbart..

Sen vid 18 tiden kommer hanna och susanna hit, trevligt trevligt! Sen vid 19 tiden ska vi bege oss bort mot syster & co. Där ska de grillas. Ännu senare blir de att dra in till stan. Kan ju inte bli en mycket bättre dag! Hihi

Ne ska ta på mig nu och gå ut och gå sen blir de frulle för att sedan ge mig ut igen för att sola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0