Godmorgon plugg onsdag!

Ja då var de bara att följa min lista som jag skrev igår då.. :)

  • Promenad innan frulle - check
  • käka frulle - check
  • Plugga - check
  • Dricka smothi (stavning) - hoppa över denna då jag fortfarande var mätt
  • Ett core pass - check
  • plugga - check
  • Käka djungelgryta - check
  • plugga - check
  • hem till dennis, passa han medans päronen tränar/årsmöte -check
  • plugga lite till - check
  • greys anatomi
  • SOVA


Så nu tror jag att jag pluggat färdigt för idag. Det jag har kvar på tentan nu är på den första frågan ca 2000 tecken och på fråga 2 ca 1000tecken.
Men om jag känner mig själv blir de att jag sätter mig med detta när jag kommer hem alltså efter greys anatomi. Tänk va skönt de vore om man blir klar idag.. Inte för att jag ha något planerat imorgon men skulle vara skönt att bara koppla av och inte tänka på denna hemska tenta.. Haha..

Nu har de fina vädret hittat hem igen också. Härligt härligt.. Längtar så till lördag!! Gahh va kul vi kommer ha!! :D

Ontontont har jag i min ena visdomstand.. :( Hade så ont så jag tilloch med fick ta en ibumetin i morse.. Inte skoj..



Dagens motion:
25min promenad innan frulle
25min core
30min promenad

Känndes otroligt skönt på core passet idag härligt hälrigt.. Vill träna mera mera..

Kommentarer
Postat av: Susanna

herregud din lilla pluggis, va du e snabb! Du har verkligen plugg disiplinen på topp hehe jag har inte skrivit nått mer idag hehe helt slut :P men imån ska man försöka bli klar!

2009-04-22 @ 20:49:28
URL: http://susstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0