Godmorgon soliga torsdag!

Oj va ljust de var när jag vakna vid 8 tiden.. Då var de bara att gå upp gå på toa ta på sig och ge sig ut på en promenad. Helt underbart väder blåser inte en milimeter.. Men tyvärr kan man ju inte njuta av de helt fullt idag då jag har lite kvar att göra på tentan men inte så mycket som jag trodde jag skulle ha. Så de känns jätte skönt.. Vore ju skönt att få den klar till lunch tid så kan jag ge mig ut i solen och få lite färg. Men de ger sig.. För den ska bli klar idag för i morgon ska jag först tvätta på morgonen sen ska jag ge mig ut och shoppa måste ha en jacka..

Ne nu ska jag börja skriva på de jag ska skriva på hehe..

Ha en underbar dag i vår solen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0