JAAA

Åhh va skönt godkänd på första tentan!! Underbart!! Nu är de bara att ge järnet på nästa som vi får om en vecka!!

Nu är jag bara hemma och vänder typ kom vid 16.15 och 17.15 är de träning som gäller sitter och häver i mig vatten då jag har/hade lite skallebank.. Men försvinner sakta men säkert nu!

Oj va grejer jag glömde som jag har gjort hemhemma, färga ju håret åhh så bra de blev sen kolla vi även på gammla filmer heter nått speciellt men kommer inte ihåg. Iaf på filmerna var de från när pappa var liten och farfar var ung de var alltså min kära farfars gamla filmer. Åh de va så skoj att se, dock inget ljud. Fast känns som om de hade varit för jobbigt att höra farfars röst. Tycket de var lite jobbigt att se han bara inte jobbigt jobbigt men a ni fattar säkert.. Han var så smal och ståtlig min farfar hihi.. Pappa var också mycket söt på ett ställe tycket callo och även jag att de såg ut som mig hihi..
Men shit vilka kläder dem hade på den tiden vida tajta byxor i alla möjliga färger.. Fats inte farfar då han hade såklart kostym. ;)

Ne mer vatten sen är de dags att ge sig av!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0