långfredag!

Godag alla kära vänner och ovänner som läser min blogg.. :)
Nu sitter jag hemma hos mor och far i deras nya stora soffa. Mycket skönt. Har precis kommit in eftre att varit med pappa till crister körde såklart fyrhjulingen dit hehe.. Sen har vi plockat fram lite stolar och borde här ute så nu är våren nära vill jag lova..

Senare idag blir de att röka fisk mm va gott. Blir även att käka ägg med haha..

Efter de ska jag ta med mig emma på en tur med fyrhjulingen ska även se om jag kan lura upp syster på den om hon nu vågar och kan haha..

Annars blir de nog rätt soft som de ska vara när man är här på "landet" hihi

Självklart var jag ute och gick innan frulle idag fick med mig mamma också trevligt..

Ha en bra långfredag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0