Läsaläsaläsa

Nu tror jag bestämt att jag ska lägga mig i sängen och läsa. Har kommite en bit över 100 sidor. Skulel vara skönt att ha läst ut boken innan i morgon för då börjar ju nya kursen och de betyder ju ny kurslitteratur att ta sig igenom. Jippy. Not.. Men men.. Känns ju helt sjukt att de bara är en kurs kvar på denna terminen tiden har gått himla fort alltså.

Jag har fått en härlig förkylning blandat med lite pollen jätte skoj så jag nyser ju minst en gång i minuten väldigt jobbigt men de jobbigaste är kliande ögon och en rinnande näsa.. Men men jag ska allt ta mig igenom denna veckan är ju en kort vecka fast ändå lång för mig.
Imorgon 9-16 tisdag 9-15 onsdag 9-16 torsdag 9-12 ojoj långa dagar haha.

På torsdag drar jag och Dennis hemhem till mamma/mormor och pappa/morfar jippy. hihi Dennis är ju för söt när han säger jippy. Räcker att han hör att man säger mormor eller morfar så hör man han säga jippy hihi.. Sötungen!
Så vi blir i långed tor-sön ska bli roligt och skönt. Blir att kolla på raketerna, kolla fotboll sen blir de nog en hel del fyrhjulskörning hihi.. Hoppas på fint väder med så man kan vara ute!!

lägger in bilderna på onsdag när jag är hemma hos syster då de går så himla segt här hos mig att ladda upp så många..

Ne nu ska jag fortsätta att läsa denna otroligt gripande boken!

Hoppas ni haft en bra helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0