Nee, de blir aldrig som man tänkt sig!

Gud va konstigt de känns, känns inte alls som de är fredag.. Men de är väl säkert bara för att man gått hemma hela veckan.. Väldigt skönt dock. hihi.. Men till veckan blir de tuffare. Haha..

Jo vad har då hänt under min fredag så här 8 månader innan julafton. Börja med att jag var ute och gick, käka frulle sen blev de att börja tvätta, leta upp mitt pass, tvätta mera, kolla tvn, sen var tvätten äntligen klar, jag hade bestämt mig för att åka och shoppa lite innan syster och dennis skulle dyka upp då dem inte skulle komma fören vid tre tiden. Så vid halv tolv drog jag iväg till backa plan och de blev en väldigt lyckad tur. Oj va mycket fint de finns nu! Jag inhandlade detta:



Skinnjacka med huva! :)



En söt topp är lite dåligt med färg på denna bild den är något starkare orange på riktigt!



Jeansleggins :)



Ett par korta jeans shorts!



Tror nog detta blir morgondagens outfit. :)

Så fortsatte min dag, då jag blev klar med min shoppníng så pass snabbt gick jag hem till syster som satt och tenta plugga. Vi ringde mamma och berätta våran överraskning, mer om detta längre ner. vid ett halv två tiden åkte syster och hämta dennis, jag börja göra i ordning vagnen med dricka och blöjor mm. Så när bilen rullar upp på infarten ser jag att de inte är något som stämmer. Ne här ska man inte få åka in till stan och käka på böfhouse inte. De lille dennis återigen blivit sjuk. :( Såg ut som han fått värsta blåtiran... Så callo ringde sjukvårdsupplysningen så var de bara att åka till en vårdcentral. Gick ovanligt fort så efter högst 1½h så var vi på väg mot apoteket då dennis hade både öroninflamation och halsfluss även ett väldigt varigt och svullet öga. Åhh gud va hungriga vi var nu.. Klockan hade hunnit blir lite efter fyra. Så syster ringde emir så han köpte med pizza hem, ojoj va gott de var så hela blev uppäten. :) Sen tog jag och callo oss en snabb tur till backa plan igen. När vi kom tillbaka hem åkte vi alla till city gross. :D Jippy. Haha.. jag fick mig de jag skulle plus lite till, dennis va så duktig i affären han körde min vagn hela tiden hehe.. Blev dock lite tungt i slutet. Kom hem vid halv åtta. Efter en dag som inte alls blev som jag trodde. Men ändå har den varit väldigt rolig! Som alltid när man är med familjen halalkic/lindquist. Hihi..

Jo om min och callos överraskning till mamma. De är ju så att mamma fyller 50 i september och detta ska ju firas ordentligt så jag och callo har bokat en resa till Tunisien åt oss tre som våran present till mamma.. Det enda mamma behöver tänka på är att fixa pass och ha fick pengar med sig. Vi ska bo på ett jätte nice hotell i ett trippelrum med al inclusive eller hur de nu stavas så känns skönt att man inte behöver tänka på att man ska köpa mat för den har ju jag och callo redan betalat liksom. Åh längtar som bara den, de bästa är ju att de inte alls är så långt kvar för vi drar faktiskt redan den 27juli. Jo jag vet mitt i svenska sommaren men då både jag och syster går i skolan så går de inte att lägga de mitt i en termin. Fatta va skoj!! Vi känner oss väldigt nöjda med denna present som vi fixat helt själva till våran kära mor! :D

Oj va långt detta inlägg blev. :)



Dagensmotion:
25min innan frulle
40min promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0